Formació per a entitats: Com millorar la transparència i la transmissió d’informació?
Publicat: 2014-11-12 00:00:00L’objectiu de la sessió és millorar les pràctiques de comunicació de les entitats, proporcionar recursos i sensibilitzar sobre la importància de publicar informació completa i intel·ligible que generi confiança i oportunitats, tant al si de les entitats com a la resta de destinataris de les seves activitats.
Per aconseguir aquesta millora s'analitzarà el marc legal i s’informarà sobre els procediments per exercir el dret d’accés a la informació pública que les associacions necessiten per assolir els seus objectius.
La sessió anirà a càrrec de Pedro Molina, professor del Departament de Periodisme i Ciències de la Comunicació de la UAB.
Continguts:
- Transparència, per què la volem?
- Transparència, drets i obligacions?
- Transparència i qualitat de la informació.
- Transparència, què i com exercir el dret d’accés a la informació pública i l’obligació de ser transparents.
Aquesta formació associativa està organitzada pel Secretariat d’Entitats de Sants, Hostafrancs i la Bordeta i el Consell d’Associacions de Barcelona, amb la col·laboració de l'Ajuntament de Barcelona. Confirmeu la vostra assistència per correu electrònic a info@secretariat.cat o per telèfon al 93 291 87 20.
Quan? Dimarts 25 de novembre de 18 a 21 h
On? Sala d’actes de les Cotxeres de Sants