Documentació noves entitats

Documentació noves entitats

Les entitats que vulguin formar part del Secretariat han de presentar diversa documentació de la seva associació perquè sigui validada per la Comissió Executiva i, més endavant, es presenti a l’assemblea general d’entitats perquè aprovi la seva entrada a la federació.

Aquest procediment permet conèixer els objectius i la finalitat de l’associació que vol formar part del Secretariat. Al mateix temps, oferim a la nova entitat una informació detallada dels àmbits d’actuació del Secretariat, així com de la nostra carta de serveis i dels projectes que estem desenvolupant.

Qui pot formar part del Secretariat?
Poden formar part del Secretariat d’Entitats de Sants, Hostafrancs i la Bordeta les entitats, associacions, col·lectius i grups coordinats de persones l’actuació dels quals es desenvolupi en el seu àmbit d’acció territorial, que la seva finalitat no sigui de caràcter lucratiu i assumeixin els estatuts del Secretariat.
És imprescindible que el seu domicili social es trobi als barris de Sants, Hostafrancs i la Bordeta.

Què cal fer?
Les entitats i/o col·lectius hauran de:
-Sol·licitar l’admissió per escrit a la Comissió Executiva del Secretariat
-Presentar una memòria d’activitats de l’entitat o col·lectiu
-Presentar una còpia dels estatuts o normativa interna
Les entitats i/o col·lectius que la Comissió Executiva acordi proposar a l’assemblea per a la seva admissió rebran una confirmació per escrit comunicant-los que formen part del Secretariat de forma provisional.

Durant el període d’un any a partir de la presentació de la sol·licitud:

Obligacions
- Heu d’informar la Comissió Executiva del Secretariat, en cas que aquesta us ho reclami expressament, la celebració de l’Assemblea General de la vostra entitat. La Comissió Executiva del Secretariat es reserva el dret d’assistir-hi amb caràcter d’observador sense veu ni vot.

-En el marc de l’Assemblea General del Secretariat es determina l’entrada de noves entitats: és necessària l’assistència de les entitats que demanen associar-se.

Aquests dos requisits són necessaris per formar part del Secretariat d’Entitats.

Quan es fa efectiva l’entrada d’una nova entitat al Secretariat?
En el moment que es compleixin les dues obligacions abans esmentades.

En cas que l’Assemblea del Secretariat aprovi l’entrada de la nova entitat abans que aquesta hagi informat de la celebració de la seva assemblea, es considerarà que forma part del Secretariat de forma provisional.

Drets
-Tindreu dret a participar en les assemblees generals del Secretariat, amb veu però sense vot.

-Podreu rebre els serveis del Secretariat sempre que els membres de la comissió Executiva del Secretariat ho considerin adient i hi hagi suficient equilibri pressupostari.